Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

ΦΟΡΟΥΜ ''ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ''..

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΟΡΟΥΜ, 29 Σεπτεμβρίου, Σύνδεσμος Ελληνίδων Επιστημόνων, Βουλής 44Α
ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ

16,00 – 16,30 προσέλευση – καφές
16,30 – 16,45 Αραβανή Ελευθερία, Ψυχολόγος
Παρουσίαση φόρουμ, εισαγωγή.
16,45 – 17,30 Ρουμπάνη Νίκη, εκπαιδευτικός, πρόεδρος του ΔΓΕ
Θέματα προσωπικής ασφάλειας και κοινωνικής δικτύωσης
αλλοδαπών γυναικών.
17,30 – 17,45 διάλειμμα
17,45 – 18,30 Γιονίντα Καπετάνη, κοινωνικός επιστήμονας
Ιστορίες μεταναστών.
18,30 – 19,15 Φυσσάμπερ Βάλτερ, οικονομολόγος
Θέματα ισότητας.
19,15 – 20,00 Συζήτηση/ Συμπεράσματα













5 σχόλια:

Τρελός του Χωριού είπε...

Πρωτα πρεπει καποιος να ζει μονος του , να μαθει να ισορροπει μονος του ,για να καταφερει να χτησει ισορροπιες και με μια συντροφο . Τρελλες σκεψεισ μου. Τα χαπακια τα εχω στην αριστερή τσεπη . Παρακαλω , μην επικρατησει πανικος στην εθουσα
;)

Ελευθερία Αραβανή είπε...

αν και τρελλός του χωριού καλά τα λες...σ ευχαριστώ για την επίσκεψη..

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα...
χρειάζομαι χρόνο να μελετήσω το μπλογκ σου και δυστυχώς δεν τον έχω αυτήν την εποχή....

το να μάθω να ζω μαζί με ενδιαφέρει πολύ όπως όλους φαντάζομαι άλλωστε...
πρέπει όμως να προηγηθεί το να μάθω να ζω μόνη μου...
σ΄αυτό μπορείς να βοηθήσεις?

καλημέρα!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ελευθερίτσα, καλώς σε βρίσκω!
Κάτι κόλλησε, και με βομβαρδίζεις με το ίδιο σχόλιο συνέχεια! χεχε
ρύθμισέ το!

Καλά... το να μάθουμε να ζούμε με άλλον άνθρωπο είναι επιστήμη επιστημών και τέχνη τεχνών!
Έχω τραυματικές εμπειρίες που αν κάτσω να τις γράψω θα βγουν τα "άπαντα Λένιν"! χεχε

Φιλάκια

Ελευθερία Αραβανή είπε...

ασκαρδαμυκτί μου sorryyyyyyyy, κολλάει η σύνδεση του γραφείου,σβήσε τα περιττά,,,ευχαριστώωωω